S7, A19: Terwijl het land instabiel lijft, kampt Jack Bauer met de erger wordende pathogene pijn. De FBI kampt met recentelijke dodelijke ontwikkelingen terwijl zaken betreffende belangrijke spelers deze dag een onverwachte richting opsturen.