S3, A2: De zoektocht van Jack en Chase naar één van Salazars middelgrote distributeurs brengt hen op het pad van een niets vermoedende tiener die als pion wordt gebruikt. Verder laat dr. Macer president Palmer zien hoe dodelijk het virus is als je er 24 uur aan wordt blootgesteld - het is tien keer sneller dan gewone genotypen.