24 03 - 4:00 P.M. - 5:00 P.M.
S3, A4: Jack confronteert president Palmer over de noodzaak om te onderhandelen met de terroristen, maar Palmer weigert want daarmee zou hij het Amerikaanse volk vrij spel geven. Ondertussen verneemt Michelle dat Tony zich in een levensbedreigende situatie bevindt.