S3, A5: Om het loslaten van het dodelijke virus tegen te houden, begint Jack een rel om Ramon Salazar uit de gevangenis te laten ontsnappen. Ondertussen nadert het moment waarop CTU Kyle Singer zal lokaliseren. En president Palmer en senator Keeler beginnen hun debat.