24 03 - 8:00 P.M. - 9:00 P.M.
S3, A8: President Palmer pakt Jack en Tony hard aan als hij ontdekt dat hij niet op de hoogte werd gesteld van zaken die de nationale veiligheid betreffen. Ondertussen hebben Hector en Ramon een verhitte discussie over wat te doen met Jack.