S3, A9: Aangezien het virus een miljard dollar waard is, raken Jack en de Salazars in een biedstrijd verzeild met een vertegenwoordiger van een andere potentiële koper, een oude bekende van Jack. Ondertussen verneemt president Palmer dat Wayne een affaire had met de vrouw van z'n grootste financier die nu eist dat Wayne wordt ontslagen.