Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers 1 in 3 kids
S1, A3: Naarmate meer gezinnen zich richten op kidfluencing wordt de concurrentie steeds heviger. De ambitieuze YouTuber Daisy doet haar best om haar zoon Ethan te helpen opvallen in een overvolle markt.