S1, A11: In de voorlaatste aflevering van het seizoen onthult Andy belangrijke informatie over een hooggeplaatste regeringsfunctionaris, waardoor Carter en Donovan gaan samenwerken en meer ontdekken. Ondertussen komt er versterking bij de CTU om toezicht te houden op operaties.