10.00 uur
S1, A4: Gabriela confronteert haar verleden en de problemen die haar slechte huwelijk beïnvloeden. Drie uur na de aardbeving ontdekt Ángel met de hulp van Pepín een nieuwe manier om de baby's en zusters onder het puin te bereiken. Gabriela en Camila bereiken allebei het ingestorte gebouw in Tlatelolco. Ondertussen komen Alberto en Regina dichter bij het oppervlak.