S5, A17: Nieuwe ontdekkingen over de vreselijke gebeurtenissen van de dag houden Jack Bauer weg bij de CTU. Ondertussen werken Chloe en Audrey samen om te helpen met missies in het veld en neemt het onderzoek een onverwachte wending.