S2, A5: Terwijl CTU alles doet om belangrijke informatie terug te halen, komt Jack tegenover Nina te staan. Palmer rekruteert een nieuw teamlid, Roger Stanton, en Kim negeert Gary's dreigementen, en weigert Megan in de steek te laten. Kate wordt geconfronteerd met de toorn die haar zus koestert als CTU bij huize Warner arriveert.