12.00 uur
S1, A6: Het was voor Camila niet makkelijk om te overleven in de nieuwswereld van de hoofdstad, maar alles heeft haar voorbereid op het heden, waar nu vijf uur verstreken zijn sinds de aardbeving. Een incident waarbij Ángel, Ignacio en Camila betrokken zijn triggert een race tegen de klok om buitenlandse hulp. De intenties van de overheid en Ignacio's loyaliteit worden eindelijk onthuld.