No Time to Mourn 1.4
S1, A4: Barry gaat langs bij Stein om geld op te halen en wanneer Stein niks meer heeft om te geven, neemt Barry maar een schilderij mee. Sonja neemt contact op met Broman om het geld persoonlijk te overhandigen.