S3, A3: Jack vindt Kyle Singers woning, maar Kyle, die zonder dat hij het weet in bezit is van het dodelijke virus, is verdwenen. Ondertussen bereidt president Palmer zich voor op het komende televisiedebat wanneer Wayne hem dwingt ernstige beschuldigingen tegen Anne te bekijken, en een technisch specialist (gastactrice Andrea Thompson) wordt door de CTU gevraagd een essentiële rol te spelen in het afhandelen van de virale dreiging.