No Time to Mourn 1.6
S1, A6: Nina wordt vermist. Is ze weggelopen of is ze ontvoerd? Sonja vertelt Lukas over Stein, waardoor Lukas Stein een bezoekje brengt. Broman vermoedt dat Sonja de identiteit van de Major kent.