Honour 1991
S1, A3: De bedreigingen gaan door en de advocates weten dat alles gekoppeld kan worden aan hun geheim. Janni maakt zich zorgen dat haar DNA op CA te vinden is en ze vermoeden dat de seksring een app gebruikt.