S7, A13: Wanneer Dubaku's kwaadaardige plan escaleert bij generaal Juma, wordt de inzet verhoogd. De standvastige president Taylor kampt met een dilemma in buitenlands beleid. Ondertussen moeten er heldhaftige offers worden gemaakt en de doden stapelen zich op wanneer Jack Bauer de leiding neemt.