Fear the Walking Dead 210 Woorden Per Minuut
S5, A10: Morgan en Grace gaan in een verlaten winkelcentrum op zoek naar voorraden en proberen de wens van een man op z’n sterfbed te vervullen. Daar verandert de missie al snel in een gevecht om hun leven. Ondertussen wordt Dwights voornemen om een beter iemand te zijn op de proef gesteld.