30 Years In The Making Surviving R. Kelly: The Final Chapter
S3, A1: Het federale proces tegen R Kelly in New York is in volle gang. Overlevenden en hun familieleden vertellen dapper de aangrijpende verhalen die aanleiding gaven voor deze monumentale dag.