S1, A5: De deuren gaan open naar een enorme feestzaal, die speciaal is ingericht voor de deelnemers. De enige regel is dat ze moeten blijven zitten terwijl ze genieten van het eten. Maar, als ze beginnen te eten, begint de feestzaal te bewegen.