S1, A10: Jack, die nu wordt gezocht, ontwijkt de politie terwijl hij samen met CTU Teri en Kimberly tracht op te sporen. Ondertussen vinden Tony en Nina nieuwe informatie over Gaines en krijgt CTU een nieuwe directeur. Daarnaast is het leven van senator Palmer nog altijd in gevaar en doet iedereen om hem heen z'n best hem te beschermen.