A Babe in the Woods Goes to the Capital
S1, A1: Shin Wolford is a boy, who used to work in an office in Japan, but after being killed in an traffic accident, is reborn in another world, where he learns magic from his adoptive grandfather, Merlin, and grows up sheltered from the world.