“A Better Future is in Your Hands”
S1, A1: Over de hele wereld ervaren tienermeisjes een vreemde sensatie onder hun sleutelbeen, een tinteling in hun handen en plotselinge elektrische stroomstootjes die uit hun vingertoppen springen. Deze nieuwe kracht is een middel voor zowel bevrijding als vernietiging.