Born to Be Viral: The Real Lives of Kidfluencers A Brand New Child Star
S1, A5: Terwijl de McClures en de Fishers hun imperiums verder uitbouwen, neemt de kritiek op familievloggen toe. We maken kennis met Like Nastya, een tienjarige influencer met meer dan 380 miljoen online volgers.