S1, A15: Douglas stemt ermee in om op Valentijnsdag op de kinderen te passen, maar als Graham zich in een Valentijnsdagnoodgeval bevindt en Big Red onaangekondigd verschijnt, helpen Douglas en Big Red samen Graham.