Farscape A Clockwork Nebari
S2, A18: Een Nebari-groep komt aan boord van Moya en probeert iedereen te reinigen met behulp van een drug. Pilot en Rygel zijn de enige twee die de effecten kunnen weerstaan. Crichton blijft ook onaangetast door de neurale kloon van Scorpius.