A dark turn
S2, A17: Sydney begint zich af te vragen waar Vaughns loyaliteiten liggen als ze van CIA-agent Yaeger hoort dat de dienst hem onderzoekt. Irina en een cruciaal manuscript van Rambaldi worden gebruikt als lokaas om Sloane te pakken te krijgen en Sydney heet Dixon welkom bij de CIA.