S1, A1: Nadat hij gestopt is met kunstschaatsen, wordt Tsukasa Akeuraji achtervolgd door zijn verleden vol mislukte audities voor ijsshows. Wanneer hij de autodidactische schaatser Inori Yuitsuka ontmoet, raadt hij haar aan om lid te worden van een officiële schaatsclub. Helaas vindt Inori’s moeder dat maar niks en Tsukasa moet haar op andere gedachten brengen.