A Girl Like You
S2, A13: Wanneer blijkt dat de Mossad-agent Eyal Lavin in Washington D.C. is en zich voordoet als CIA-agent, krijgt Annie de opdracht hem op te sporen en uit te vinden wat hij in de V.S. uitspookt.