Deep State A Kind of Warfare
S1, A2: In Washington ontmoeten we CIA-agent Amanda Jones. Max, nu in Beiroet, weet niet wie te vertrouwen na een gesprek met Leyla, een lid van het The Section-team dat daar gestationeerd is.