Shameless A Long Way From Home
S3, A7: Frank en Fiona halen in de rechtbank alles uit de kast om de volledige voogdij over de kinderen te krijgen. Terwijl Hymie's familie arriveert om hun zoon terug te halen van Sheila en Jody, keert Karen terug in huis.