S1, A1: Het MotoGP seizoen 2021 gaat van start na de kortste winterstop tot nu toe. Joan Mir verdedigt zijn titel in het meest competitieve spelersveld ooit. Alle coureurs zijn klaar voor het seizoen, op één na: 8-voudig wereldkampioen Marc Márquez is nog steeds herstellende van de verwondingen die hij vorig jaar heeft opgelopen.