Hawaii Life A New Change of Pace in Maui
S13, A1: Een stel uit Florida wil het roer omgooien en naar Maui verhuizen. Ze zijn verliefd geworden op het natuurschoon van het eiland, de gemeenschapszin en de prachtige stranden.