A Piece of Cake
S2, A25: Tijdens voorbereidingen voor een verjaardagsfeest van een vriendin halen de meiden herinneringen op aan eerdere verjaardagen, waaronder Rose's surpriseparty voor Dorothy, een surpriseparty voor Blanche en een verjaardag van Sophia waar haar overleden man Sal bij betrokken was.