A Pioneering New Hero
S1, A5: Mark takes Shin and the others to his family-run blacksmith shop, where Shin commissions a new sword, and buys a gift for Sizilien. The Blusfia Empire begins preparing to go to war. Shin is formally decorated for his heroic actions.