A River in Egypt
S3, A2: Wanneer een bevooroordeelde rechter Daniel's verzoek tot nietigverklaring van een zwendelhuwelijk afwijst, gebruikt Abby Cecil als lokaas om de romantische fraudeur in de val te lokken.