S1, A6: Na het zien van Alan en Craig, die naar elkaar toe groeien tijdens hun favoriete computerspel, gebruikt Zorn zijn dummy ‘Meka-Zorn’ om weg te sluipen van het werk, zodat hij met Alan in de rij kan wachten om het nieuwste computerspel uit de reeks te kopen. Ondertussen reageren Edie en Linda hun frustraties over Zorn af door ‘Meka-Zorn’ in elkaar te slaan.