Wild Crime A Third Victim?
S1, A3: Terwijl het onderzoek naar de verdachte dood van Toni verdergaat, komt special agent Shott iets opmerkelijks te weten over de ongewone relatie van Harold met zijn schoonzus. Shott wordt bijgestaan door FBI-agent Jonny Grusing, die gespecialiseerd is in seriemoordenaars.