A Woman's Right to Shoes
S6, A9: De diefstal van Carries schoenen krijgt een staartje. Miranda flirt met haar knappe nieuwe buurman. Charlotte moet Harry in haar kraaknette flat gedogen. Samantha ergert zich aan ondeugende kinderen in restaurants.