A Year on My Planet Earth
S1, A6: A Year on Planet Earth werd gefilmd gedurende 3 jaar, op meer dan 60 locaties. Dit is het verhaal verteld door de ogen van de wetenschappers en natuurbeschermers die het proberen te beschermen.