Aag
S1, A1: Studio-eigenaar Srikant Roy ontdekt dat zijn vrouw Sumitra een affaire heeft met de nieuwe ster van de studio, Jamshed Khan. Roy stuurt zijn trouwe labmedewerker Binod naar Lucknow om ze beiden terug te halen, met spoed. Binod vindt een unieke manier om zijn baas te geven wat hij wil.