A.C.H.
S4, A5: Wanneer een nieuwe designerdrug de straten van LA bereikt, verandert het gebruikers in 'zombies', en agent Nolan en het team hebben een Halloween die ze niet snel zullen vergeten. Terug thuis vraagt Lucy zich af of het spookt in haar flatgebouw.