S1, A2: Galadriel vindt een nieuwe bondgenoot; Elrond krijgt te maken met een koude ontvangst van een oude vriend; Nori probeert een Vreemdeling te helpen; Arondir zoekt naar antwoorden, terwijl Bronwyn haar volk waarschuwt voor een dreiging.