Lost Adrift
S2, A2: Met de ontvoering van Walt vers in het geheugen en hun vlot vernield, vechten Michael, Sawyer en Jin voor hun leven en maken kennis met een nieuwe vijand in de onstuimige oceaan. Op het eiland moet Locke afdalen in het luik als een lotgenoot niet meer tevoorschijn komt.