S1, A6: Jill gelooft niet dat Tim de jongens goede manieren kan leren en dat ze van hun grove capriolen af kunnen komen. Dus Jill sluit een weddenschap met Tim en wanneer het eindelijk zo ver is, is Jill erg verrast met wat ze ziet.