S1, A5: Like is jaloers op Stan omdat hij van zijn sponsors veel cadeaus krijgt. Bim belooft dat hij er snel een voor hem zal regelen. Wie vond nog nooit een gekregen cadeau tegenvallen? Like geeft ons de top van ergste cadeaus ooit!