S1, A2: Jae-yoon en zijn ondergeschikte, In-ho, gaan naar beneden naar Hotel Eden, net onder hun luchtverdedigingseenheid, voor een boodschap. Bij aankomst zien ze een vliegtuig neerstorten in het centrum van Seoel en het hotel veranderen in een bloederige chaos. Ondertussen zien Young-joo en Jin-wook ook zombies, en werken ze samen met Tae-shik. Samen beginnen ze een gevecht om te overleven.