S1, A3: Jae-yoon en In-ho, Soo-jeong en kok Jung van Hotel Eden weten terug te keren naar de luchtverdedigingseenheid. Maar zelfs de schijnbaar veilige basis begint last te krijgen van de zombies. Ondertussen ziet Young-joo het tekstbericht van Jae-yoon en ziet dat hij in veiligheid is. Ze besluit om alleen naar Toren 77A te gaan, waar Jae-yoon is.