S1, A1: Chef Roberta en Jochem van Gelder laten kids genieten van goed eten. Het jonge testpanel smult! Van spruitjes tot vis, blije ouders én kids! In Zoete Spruiten geven kinderen hun mening over ingrediënten die de meeste kinderen niet lekker vinden. Zoals witlof, spruitjes en vis. Jochem van Gelder draagt de ongezouten mening door aan chef Roberta Pagnier en die zoekt dan naar een oplossing. Ze kookt het gerecht op een andere manier of zorgt dat de presentatie de kinderen verrast. Ook geeft ze tips hoe je kidsproof-gerechten maakt. Vandaag zijn de kids niet dol op witlof. Kan Roberta ze met haar gerecht overtuigen?