S1, A1: Undercoveragent Marco Solo is aangewezen om te infiltreren in 'de Kroon', een van de machtigste families van 'Ndrangheta in Gioia Tauro. Zijn eerste dag blijkt bepalend te zijn voor zijn lot in de maffiawereld, maar ook als agent.